Možnosti měření 2.0 konverzí

Na konferenci Web Analytics, která se konala dne 28. května 2009 v Praze, jsem měl také svůj příspěvek zaměřený na makro a mikrokonverze, jimiž se webová analytika zabývá. Cílem přednášky bylo poukázat na několik méně tradičních cílů a aktivit návštěvníků na webu, a proto byla část po teoretickém úvodu k mikrokonverzím zaměřena na 7 příkladů konverzí, se kterými je možno pracovat a obchodně je využívat:

  1. Hodnocení produktů
  2. Videorecenze
  3. Odstraňování zboží z košíku
  4. Cross-selling
  5. Externí odkaz
  6. Dynamické panely
  7. Splátková kalkulačka

Nicméně, proleťte si následující slidy, přiblíží vám téma více.

Komentáře k příkladům slouží pro základní vhled do té oblasti, např. o měření videa jsem již minulý rok napsal podrobnější informace.

Další odkazy

Pavel Jašek na konferenci Web Analytics

Pokud jste nebyli na konferenci či jste tam byli, ale báli jste se zeptat na cokoliv z mé přednášky, nebojte se tak učinit zde na blogu. V komentářích se můžeme pobavit o jednotlivých prvcích a možnostech, co s nimi prakticky vyřešit. Máte nějaké zkušenosti s některým z prvků, které jsem v přednášce popsal? Který z těch příkladů vás zaujal pro hlubší zkoumání?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *