Výběr několika mých článků a slidů prezentací, které by se vám mohly hodit. Pár z nich nemohu sdílet přímo, ale rád s vámi osobně proberu obsah.
Akademické články najdete přes Google Scholar nebo na stránce projektu CLV.
Publikováno v roce 2016
- Pokročilá manuální optimalizace kampaní – video přednášky (25 minut) z konference Performance and Branding Summit 2016, červen 2016.
- Lehký úvod do webové analytiky – zatím bez veřejných slidů – Digitální garáž, červen 2016.
- Customer lifetime value ve světě digitálního marketingu – přednáška na konferenci Datarestart, duben 2016.
- The gap between data, actions and value – Poslední středa, březen 2016.
- Lehký úvod do webové analytiky – zatím bez veřejných slidů – Vysoká škola ekonomická, kurz Internetový marketing, březen 2016.
- Customer Lifetime Value + Acting on Data Insights – bez veřejných slidů – Eshop Akcelerátor Bratislava, únor 2016.
- How to Reach Phase 3 with Customer Lifetime Value? – diskuse na nekonferenci MeasureCamp Bratislava, únor 2016.
- Zákaznická analytika: co se o svých zákaznících zatím nedozvídáte z AdWords ani Analytics – bez veřejných slidů – PPC Camp, leden 2016.
Publikováno v roce 2015
- Google Analytics workshop – bez veřejných slidů – dva praktické workshopy pro ženy podnikatelky (iniciativa Woman@Google), prosinec 2015.
- Webová analytika pro webdesign – prezentace pro studenty webdesignu na České zemědělské univerzitě v Praze, prosinec 2015.
- Casual Impact prakticky. Chcete vědět, kolik vám kampaně reálně vydělávají? – bez veřejných slidů – workshop během skvělého Marketing Festivalu v Brně, listopad 2015.
- MeasureCamp Prague 2015 – report z nekonference MeasureCamp, září 2015.
- Google Analytics Premium features without Premium licence – prezentace na nekonferenci MeasureCamp, září 2015.
- Impact of Customer Networks on Customer Lifetime Value Models – akademický článek pro sborník konference ECIE (Janov, Itálie), září 2015.
- Advances in Performance Management Using Customer Equity – akademický článek pro sborník konference IDIMT, září 2015.
- Persistence Models for Customer Equity – akademický článek psaný s Lenkou Vranou pro sborník konference MSED, září 2015.
- Customer Lifetime Value – prezentace o celoživotní hodnotě zákazníků na londýnské nekonferenci MeasureCamp, březen 2015.
Publikováno v roce 2014
- Webová analytika pro webdesign – prezentace na České zemědělské univerzitě v Praze, prosinec 2014.
- Analyzing User Activity Based on RFM Models Complemented with Website Visits and Social Network Interactions – akademický článek pro sborník konference IDIMT, září 2015.
- Managerial Impacts on Different Computation Models for Customer Lifetime Value for an E-commerce Company – akademický článek psaný s Lenkou Vranou pro sborník konference MSED, září 2014.
- Co dokážete vyždímat z Google Analytics pro svůj obsah – prezentace na konferenci Content First, červen 2014.
- Co potřebuje designer vědět o webové analytice – prezentace na UX Monday, březen 2014.
Publikováno v roce 2013
- Webová analytika – prezentace pro studenty webdesignu na České zemědělské univerzitě v Praze, prosinec 2013.
- Pomezí webové analytiky a těch opravdových dat – prezentace na konferenci Marketing Festival, listopad 2013.
- Retence zákazníků a jak ji měřit – prezentace na konferenci WebTop100, listopad 2013.
- 14 novinek z konference o Google Analytics – blog Dobrého webu, říjen 2013.
- Enhancing Customer Lifetime Value with Perceptual Measures Contained in Enterprise Information Systems – akademický článek psaný s Otou Novotným pro sborník konference CONFENIS, září 2013.
- Rozvoj webové analytiky díky Universal Analytics – prezentace (video) na akci Google Business Group – Změřte svůj business, září 2013.
- Effective Customer Segmentation – prezentace na Blueffect: Kongres Efektywności (Varšava), červen 2013.
- Měření a vyhodnocování statistik na webu – prezentace na veletrhu Reklama-Polygraf, červen 2013.
- Klávesové zkratky v Google Analytics – blog Dobrého webu, leden 2013.
Publikováno v roce 2012
- Webová analytika – přednáška na ČZU, listopad 2012.
- Správné vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics – prezentace na konferenci E-Business Akademie, říjen 2012.
- Google Tag Manager – blog Dobrého webu, říjen 2012.
- Srovnávače vydělávají (placený obsah) – rozhovor pro Marketing & Media, září 2012.
- Jak využít data z Google Analytics v Excelu? Tady je devět příkladů – článek na Lupa.cz, září 2012.
- How to start with cross-sell analysis – prezentace na BluEffect: Kongres Efektywności (Varšava), duben 2012.
- Online performance marketing – prezentace pro zahraniční studenty VŠE, duben 2012.
- Bude webová analytika v roce 2012 jiná? – blog Dobrého webu, leden 2012.
Publikováno v roce 2011
- E-commerce – sledujete svůj e-shop? – článek na Web Žurnálu, prosinec 2011.
- Webová analytika v kostce – prezentace na Marketing Monday, listopad 2011.
- Rozhovor s Avinashem Kaushikem o webové analytice – článek na Lupa.cz, říjen 2011.
- Jak měřit spokojenost s články na webu? – článek na Media Guru, září 2011.
- Analýza nákupního rozhodování na webu – newsletter Dobrého webu, srpen 2011.
- Čtvrtý slovenský večer Web Analytics Wednesday – blog Dobrého webu, květen 2011.
- Novinka v Google Analytics: Multi-channel Funnels – blog Dobrého webu, duben 2011.
- Nová verze Google Analytics – blog Dobrého webu, březen 2011.
Publikováno v roce 2010
- Máte svůj plán A|B testování webu? – blog Dobrého webu, listopad 2010.
- Postřehy z konference E-Business Forum – blog Dobrého webu, říjen 2010.
- Pět nejtěžších bodů na A/B testování: aby web vydělával – článek na Lupa.cz, srpen 2010.
- 5 kroků k intenzivnějšímu využívání Google Analytics – blog Dobrého webu, únor 2010.
- Sedm tipů pro internetový marketing – článek pro Marketing & Media, únor 2010. (bohužel placený přístup)
Publikováno v roce 2009
- Více pohledů na data v Google Analytics – blog Dobrého webu, listopad 2009.
- Prezentace případové studie A/B testování nákupního košíku pro Magnet Blancheporte – klub WebTop100, listopad 2009.
- Pokročilé filtry v Google Analytics – blog Dobrého webu, listopad 2009.
- Střepiny z GAAC Summitu – blog Dobrého webu, říjen 2009.
- Jak nažhavit své zákazníky – blog Dobrého webu, září 2009.
- Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě – blog Dobrého webu, červenec 2009.
- Úskalí průměrných hodnot objednávek – newsletter Dobrého webu, červenec 2009.
Publikováno v roce 2008
- Interní vyhledávání pod drobnohledem – newsletter Dobrého webu, srpen 2008.
Pingback: Postřehy z doktorského studia • Dlouhý chvost
<!--texy-->cu4nd7