Třetí MeasureBowling v Praze 20. listopadu 2014

Příští čtvrtek 20. listopadu se koná již třetí MeasureBowling v Praze. Jde o neformální setkání fanoušků webové analytiky. Pohodová nekomerční akce bez prezentací či náborových proslovů.

Třetí MeasureBowling v Praze

Na minulých setkáních bylo naštěstí i dost lidí, kteří se analytiky nechtěli nazývat, ale měli na starost SEO, PPC, provoz e-shopu, statistiku, copywriting a jiné zajímavé obory. Není třeba se tedy obávat, že by šlo o hardcore analytickou sešlost, kam se bez cookies nedostanete.

Kdo se by se měl zúčasnit MeasureBowlingu

Jasné rozhodovací schéma, kdo se by se měl zúčasnit MeasureBowlingu

MeasureBowling se koná po celé Evropě v jeden okamžik. Kromě Prahy jde o 23 měst: Berlín, Brighton, Bristol, Brusel, Edinburgh, Grenoble, Helsinki, Kolín nad Rýnem, Krakov, Leeds, Lille, Londýn, Madrid, Manchester, Miláno, Mnichov, Montpellier, Nantes, Paříž, Varšava a Vídeň.

Zapojená města

23 zapojených měst

À propos, viděli jste fotky a report z druhého MeasureBowlingu v Praze?

Soutěže o školení a #NerdShirt

Podařilo se mi sehnat dva úžasné sponzory (čirou náhodou jde o ty nejlepší české digitální agentury Dobrý web a H1.cz, v abecedním pořadí). Účastníci si stále budou platit svou útratu a bowling se bude rozpočítávat, ale od sponzorů máme úžasné věcné ceny!

Nejsme žádná ořezávátka

Tedy, ořezávátko to bohužel nebude. Místo toho půjde o plnohodnotné vouchery na školení! Vzhledem k maximálně 21 účastníkům je vysoká šance jej získat.

Věcné ceny budou připraveny i pro ty, kdo velmi dobře znají trajektorii vedoucí do žlábku. Navíc britští organizátoři pořádají celoevropské slosování o nejzajímavější nerdovské tričko, kterým můžete vyhrát poukazy pro Amazon či ASOS.

Kde se dá přihlásit

Více organizačních detailů a odkaz pro přihlášení hledejte na stránce MeasureBowling Prague. Místo je pouze pro 21 účastníků, tak neváhejte.

Hashtag pro Twitter je #measurebowling. Díky za rozšíření. Ať již dorazíte nebo ne, doporučuji se připojit ke skupině MeasureBowling na Facebooku, Linkedinu a Google+.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *